חיפוש עבודה

מחפשי עבודה - מתי מומלץ לפנות אל מכון מחקר?

מכוני מחקר עשויים להיות משאבים יקרי ערך עבור מחפשי עבודה במגוון דרכים. בראש ובראשונה, מכוני מחקר מבצעים לעיתים קרובות מחקרים חדשניים כאלו ואחרים במגוון רחב של תחומים, מה שעשוי ליצור הזדמנויות תעסוקה עבור רבים בעלי ניסיון וכישורים רלוונטיים. ע"י מעקב אחר עבודות מכון מחקר, מחפשי עבודה יכולים להישאר מעודכנים בהתפתחויות חדשות בתחומם ואף לזהות פוטנציאל משרות פנויות המתאימות למטרות הקריירה שלהם.
כמו כן, מכוני מחקר עשויים אף להציע תוכניות הכשרה, התמחות והזדמנויות שונות לפיתוח מקצועי. תוכניות אלו יכולות לספק עבור מחפשי עבודה ניסיון רב ערך, חשיפה לטכנולוגיות וטכניקות חדשות והזדמנויות נטוורקינג שיכולות לעזור להם להשיג עבודה.

סקרים שנערכים על ידי מכוני מחקר הם כלים שימושיים לאיסוף מידע כדי לשפר את שיטות העבודה של העסק. לסקרים יכולות להיות מטרות שונות, ובכל מקרה הם מספקים לעסקים משוב ומידע על הרצונות והצרכים של הלקוחות והעובדים.

ליצירת סקר שיוכל לשמש את המטרות העסקיות שלכם, מומלץ לפנות אל מכון מחקר מומחה בתחום. אנשי המקצוע במכון המחקר יוכלו לעזור לכם לבחור בסוג הסקר המתאים לכם וליצור אותו עבורכם באופן המקצועי ביותר.

סוגים של סקרים

הנה כמה מסוגי הסקרים הנפוצים שעשויים לעזור לעסק שלכם בדרכים שונות:

סקר לצורך מחקר שוק – סקר המתמקד במחקר שוק אוסף מידע על השוק שלכם, כמו: איך והיכן? מהי הדמוגרפיה של הלקוחות שלכם ומהו הנוף התחרותי שלכם? תוכלו להשתמש בסוג זה של סקר כדי לחקור יעד שוק ספציפי, למדוד רמת מודעות למותג שלכם ולזהות הזדמנויות למוצרים ולתמחור.

לעוד מידע על יצירת סקר לחצו כאן>>

סקר לצורך יצירת לידים – סקר המאפשר לכם לאסוף מידע ליצירת קשר עם לקוחות ומידע על העדפות של קהל היעד שלכם. תוצאות הסקר יספקו לכם רשימה של לקוחות פוטנציאליים שעשויים להתעניין ברכישת המוצר או השירות שלכם.

סקר לצורך בדיקת המודעות למותג – סקר המאפשר לכם לקבוע עד כמה הלקוחות שלכם מכירים את המותג שלכם, את משמעות השם שלו ואת הלוגו שלו, ומה בכלל מייצג המותג שלכם. כדי שהלקוחות יחשבו עליכם בזמן שבו הם רוצים לרכוש מוצרים או שירותים, חשוב שהמותג שלכם יצוץ בראשם.

סקר לבדיקת שביעות רצון של לקוחות – סקר המאפשר לכם למדוד את רמת שביעות הרצון של הלקוחות מהעסק ומהמוצרים או השירותים שלכם. הסקר יכול לעזור גם להגדלת המכירות. הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים יגיבו מן הסתם לביקורות חיוביות של לקוחות אחרים, במיוחד אם אלה מתפרסמות באינטרנט. יחד עם זאת, אתם לא יכולים לאלץ את הלקוחות לומר שהם מרוצים, ואתם גם לא יכולים להכריח אותם למלא את הסקר שלכם. לכן, חשוב להפקיד את המשימה בידיים המקצועיות של מכון מחקר שידע לשאול את השאלות הנכונות ולהפוך את השאלון להליך מהנה שיעודד את הלקוחות למלא אותו.

סקר לצורך הערכת האירוע העסקי – סקר המאפשר לקבל משוב מלקוחות על אירוע עסקי שערכתם. הסקר מודד גם את הצלחתו של האירוע לאחר שזה הסתיים, ובכך עוזר לכם לתכנן טוב יותר את האירועים הבאים, או להחליט אם בכלל כדאי לערוך אירועים שכאלה. סקר הערכת האירוע עוזר גם לקבוע אם וכיצד נראה האירוע בצורה שונה בעיני המשתתפים. יתכן שחלק מהמשתתפים לא נהנה מחלק מסוים באירוע, בעוד שמשתתפים אחרים ממש אהבו אותו. חשוב להתאים את הטון של הסקר המעריך את האירוע שלכם לטון של האירוע. כלומר, אם זה היה אירועי כיפי שכזה, חשוב לתכנן את הסקר כך שגם הוא יהיה כיפי ומשעשע.

מאמר זה נכתב בשיתוף >> https://www.ms-ci.co.il/